Aozlemb umarım basınıza gelmez demek hıc samımı degıl ınanın benım yerımde sende ol demekten farkı yok bı anlık sınırle yzmayın boyle seyler ınsallah basına gelsın der gıbı cumle sonuna eklenmesı hıc hos olmuyo
genel olarakta evet her anne cahıldır surklı ogrenıyorjz bıseyler ama buraya post acmak yerıne ambulans aradım veya gıdıyorum desenızde tepkıler ona gore olacaktır
o detayı belırtmedıgınız ıcın bılemeyız🙏🏻Gecmıs olsun bıseyı yoktur umarım bebegınızınde hareket halıne gectıyse artık ystk vs engel olmaz kendı besıgınde ytırın en alt kademede olsun kademelıyse olmazsa yerde yatırın ama artık yuksege koymayın uyanıkkende yuksek yerlerde tek basına salıse olsa tek bırakmayın cok anı oluyo hersey🙏🏻