Elifayza ateşi 38 olana kadar Calpol vermeyin, bizim 37 buçuk oldu çok huzursuzlandı, ara ara çığlık atarak ağladı ama ona rağmen ilaç vermedim bugün üçüncü günümüz şükür bi daha ateşi çıkmadı, annelerin kolayına geliyo ilaç verip susturmak ama bağışıklık sistemlerinin güçlenmesi gerekiyor, bırakın vücudu biraz savaşsın. Sakinleştirmek için emzirin taşıyıp gezdirin, sevdiği şeyleri yapın. Sürekli ateşini kontrol edin. Umarım hafif atlatırsınız.