Keremgs Canlar emzirirken sagım yapiomusunz ben manuel bi sagma makinasi aldm dha dogrusu cok ucuz bisey 15 tl ye almstm gogsum akarken takiorm sadece ekstra sagim yapsammi bilmiorm siz nasil yapiosnz
Lulemom Keremgs bebek emiyorsa bence sağmak gereksiz. Bi tek geceleri tek göğüsümü emiyor. Diğerini mecbur sağıyorum. Dolaba atıyorum. Onun dışında sağım yapmıyorum. Bebeğim 3 aylık
Neko Keremgs gogsum cok sisip acidiginda kizim emmek istemezse mochinin pompasini almistim ona sagim yapiyorum yoksa sırıl sıklam oluyorum gogsumun ucunu tutarak durdurmaya calissamda bu seferde cok aciyor birini emerken digeride aktigi icin bazen de pompayi takiyorum
Deletedmom5284 Gerek yok sütünün dengesini bozarsın aşırı sağım yapmaktan sürekli süt üretimi oluyodu göğsümde devamlı mastit oluyodum ve her yerde her an süt sağmak zorunda kalıyodum emiyosa sağmayın