Yazannesi1 Merhaba kızçeler 🌸 benim bir 5 ay 4 günlük bebeğim var. Tecrübeli annelere bir soru sormak istiyorum bebeğim günde 4 uyku yapıyor çok nadir 3 uyku yapar. Akşam saat 19:30 20:00 arası uyuyor sabah 07:00 gibi kalkıyor. Bazen gazı olunca 21:00 uyusa bile yine 07:00 ayaktayız. Bu 4 ataktan sonra uykuları 40 dakika sürmeye başladı. Uyanık kalma süresi 1 buçuk 2 saat sorum şu acaba 4 uyku yerine 3 uyku yapsa daha güzel uyur mu? Son şekerleme uykusunu bazen 17:00 yapıyor bazen 17:30 onuda 40 dakika uyuyup uyanıyor. Bir diğer küçük sorumda şu bu ara bebeğim sanki daha az çiş yapıyor kilosu vs iyi ama damaklarının kaşıntısından mı bilmiyorum çok iştahlı emmiyor acaba diş gelicek diye mi böyle yapıyor? Hatta acaba sütüm mü azalıyor diye düşündüm ama memede çok kalmak istemiyor gibi sadece uykusu gelince meme aklına geliyor ☺️ Uzun oldu kusura bakmayın lütfen beni bi aydınlatın bu bebe 3 saat uyusun 😂🙏🏻🙏🏻
Cancansmom Yazannesi1 bilemedim canim, benimki hic bu kadar cok uyumazdi, yanlış bilgi vermeyeyim, üstte kalsin.
NesX Yazannesi1 aynı durumdayım uykudan muzdaribiz bizim de 4 ay 26 günlük ataktan sonra değişti herşey. Bekliyim burada bende
Alpbeybi Yazannesi1 kamki benimki 3 uyku yapıyor atak bittiğinden beri. 21:30da uyuyup 9:00 9:30 gibi kalkıyor. Gündüzleri 3 uyku, uykuları 30 dk dan 45 dk-1 saate çıktı yüzüstü yatırmaya başladım bu ara. Yüzüstü daha güzel uyuyor. Öğlen uykusunu dışarda bebek arabasında yaptırıyorum mutlaka her gün çıkarıyorum. Dün kontrole gittik dişleri çıkıyomuş doktor öyle dedi ama emmesinde bi değişiklik yok şuanda uyku saatleri 11:30 15:00 18:00
Fenty Yazannesi1 3 uyku yapabilirse en azından uyku aralığı 1 saat olsa da 3 uykuda normal. Dene bence olursa böyle devam edersin. 40 dk uyudu mesela alıyor musun direkt? Ben biraz daha uyusun diye kaldırmadan devam ettiriyordum. Sütün durumu da diş dönemi bazı bebekler meme rahatlıyor bazıları da emmek istemiyor biraz zor gelen bir süreç, emsin diye zorlama kendi ne kadar isterse o kadar emsin. Sağabilirsen sağ sütünü ne kadar çıkıyor bakarsın.
Yazannesi1 Yaaa kaynana postu açsam yazardınızı değiilll miii ben bile yazardııııım kaynana postu olsa 🙈
Yazannesi1 Cancansmom benim ki de gece güzel uyuyor ama 8 kere uyanıyor pırt yapamıyor kalkıyor 😬 hala gazı var 😞
Yazannesi1 tineanigra ya bir bebek uykuyu hiç mi sevmez ben anlamadım 😬 sabah zifir karanlıkta yorganı çekip kalkıp oturmak istiyor 😂
Cancansmom Yazannesi1 8 kere kalkiyorsa evet baya rahatsız ediyormus, bol bol gaz masaji yap gün içinde.
tineanigra Yazannesi1 ne tesadüf 😁😁 bu ayki kontrolde doktor uyku eğitimi verebilirsin dedi anlattı detaylı temel kural kendi yataklarında olmaları ama şu an biri kolumda biri ayağımın ucunda ana kucağında 😁🙈🙈🙈
sincapinannesi Yazannesi1 daha ne kadar uyusun bebiş 😂 iki gündür gündüz sıfır uyku gece desen sürekli uyanıyor çözümüm yok malesef 🤷🏻♀️
ElaZeyAras Yazannesi1 hayır hala çok korkuyorum 3 ay 13 günlük .dün den beri biberon reddetiyor 😅 ne yapcam bilmiyorum .
Yazannesi1 NesX benim ki bu atakta 40 gün tüm gündüz uykularını kucakta yaptı tabi ben uyusunda nerde isterse uyusun ağlamasın dedim hep ama artık gerçekten kollarım ağrıyor. Son 4 gündür beraber yatıyoruz ve o uyuyana kadar kalkmamaya çalışıyorum ama uyumuyor zaten yeni atağada az kaldı 😀😭
Yazannesi1 Alpbeybi sağol canım bende yarın sizin düzene uygun bir düzen belirleyeyim ama bizim ki işte sabah uyumak istemiyor daha gün aydınlanmadan kalkmam istiyor 🤷🏻♀️😂
siyah3430 Alpbeybi aynı benimki sevindim valla tek olmadığıma. Benim kızımında birebir aynı saatleri.
Yazannesi1 tineanigra bizede ebe her geldiğinde uyku soruyor uyumuyor dedikçe 6 aylık olunca tek başına uyumayı öğrenmiş olması lazım diyor 😂 memeyle pipşpiş zor bela uyutuyorum bırak yatağına o uyur diyor bide 😂 geçen yeni yatak aldık belki sever yatar diye yok eski hali olsa 53 kilo olsam yine ben giricem yatıcam valla 😀
Yazannesi1 Fenty son 4 atakta kucakta uyuttum ağlamasın diye şimdi emerek uyuyor dalınca kendimi çekiyorum devam ediyor uyumaya zaten ikimiz yatıyoruz bende uzanıyorum uyanmasın diye. Bilmiyorum gazdan mı yoksa huyu mu böyle uykusu sevmiyor. Gece çok sık uyanır ayaklarını hareket ettiririm pırt yapar uyur ama tabi tekrar meme ister. İnternete baktım 16 saat uyku yeter 5 aylık bebeğe yazıyor aslında yapıyor o kadar çünkü erken yatırıyorum erken kalktığı için ama 4 uykuda yapınca 4.cü uyku geç saate kalıyor bu sefer uyuyor ama uykusunu alamıyor uyanıncada gece uykusuna kadar ıh ıh ıh 😀 ben en iyisini dediğiniz gibi 3 uyku yapalım yarın ben belki 4 saat kesintisiz uyumayın formülünü söylersiniz zanettim 😂😂
acimavi Yazannesi1 kızımın doğduğundan beri düzensiz bir uyku düzeni var, buna şükür deyip hiç ellemedim kendi haline bıraktım, o yüzden bu konuda verebileceğim bir tavsiye yok :) kaynana postu olsaydı yazmazdım, yazdımki üstte kalsın :D
Yazannesi1 acimavi ya teşekkür ederim 🤩 bizimde düzensiz işte bir umut belki bir tavsiye ile akşam yatar sabah kalkarız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Alpbeybi Yazannesi1 karatma perde diycem ama aydınlanmadan uyanıyo diyosun 😬 biz karartma perde kullanıyoruz. Gündüz de karanlıkta uyuyo
Yazannesi1 Deletedmom636262 bizimde öyle canım herşeyi emiyor iki elini birden ağzına sokmaya çalışıyor ama daha beyazlıkta yok. Burada okumuştum dişler çıkmaya yakın beyazlık oluyormuş benim oğlanda yok daha uzun sürmez inşallah 🙏🏻
tineanigra Yazannesi1 2 gündür ilk uykusunda kızı uyutmayı becerdim ama oğlan inat asla uyumuyor kız da sadece ilk uykuyu sonrası karambole gidiyor😁
Fenty Yazannesi1 O kesintisiz uykuyu 2.5 yaş sonrası yaşadık o yüzden bir şey diyemem. 😂 Ama mesela 20.00 gibi uyuyorsa 5 aylık bebek için son uyku 4 5 civarı yapılabilir. Yani gece uykusuna yakın yatırmamak lazım