Merhabalar, bebeğim 6 aylık genital bölgesinde yapışıklık olduğunu söyledi doktor kortizonlu krem söyledi ama ben onu kullanmak istemiyorum zararı olur diye ne yapacağımı da bilmiyorum başına gelen var mıdır acaba ne önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim