Yeni doğum yaptigimda hem sezaryenim iyilessin hem süt gelsin diye sürekli su kızılcık suyu hoşaf tuketiyordum..ilk 15 gün bu şekildeydi..sut yaoan çaylar içiyordum sonrasında da su tüketimine dikkat ettim şu an 6 aykigiz çok dikkat edemiyorum..her şeyden yiyorum günde 2 öğün bir de atıştırma öğünü yaoiyirum..yogurt tüketirim sebze tavuk et bakliyat ne gelirse ne varsa o yanı özel bsy yapmıyorum.. aralarda fındık yerim o yanı.