kirmizibasliklikiz_ barbarosunannesi ay cok iyi ya bi ben beceriksiz ve bu islerden anlamayan biriyim sanirim mutfakla hic aram yok 😂
barbarosunannesi kirmizibasliklikiz_ olsun kimse annesinin karnında öğrenmedi aklınıza takılan bişey olursa özelden her zman yazabilirsiniz 💐
Cemre_61 kirmizibasliklikiz_ düdüklü kullanmaktan korkan biri olarak her zaman nohut ve fasulyeyi bir gece suda bekletirim sonra poşetler buzluğa atarım ve yapacağım zaman kolaylık olmuş olur 🥰
Gamzeburkan kirmizibasliklikiz_ hiçbişey olmaz suyla kapaklı şekilde yarına kadar dolaptada durur. Süzüp buzlugada atabilirsiniz ☺️
Ases kirmizibasliklikiz_ 1 günden bişey olmaz dolapta yada şişmiitir zaten 5 dk düdğklüde haşlayın atın buzluğa