Bebeğim 10 aylık 8. aydan beri geceleri gözleri kapalı beşikte kendini oradan oraya atıyor. Alttan iki dişi çıktı. Neredeyse her gece aynı saat 1 gibi başlıyor 4-5 e kadar huzursuzlanıyor. Gözleri kapalı oturuyor beşikte kalkıyor geri yatıyor. Sallayıp geri yatırıyorum yine aynı. Böyle olanlar var mı dişlerden mi kaynaklı yoksa başka bi rahatsızlığımı var lütfen cevaplayın. 😥