Selam güzel anneler
Temmuzda doğum yaptım 40 ımda regl oldum bir ay sonra tekrar regl oldum ama regllerim çok az lekeli şeklinde oluyordu şimdi 40 gün oldu hala regl olmadım korunuyoruz eşimle. 5 gün önce de gebelik testi yaptım negatif çıktı kafam çok karışık neden hala reg olmadım :(( hamile olabilir miyim ki :(