4 aylıktan bildiriyorum😆 on en fazla 20 dk uyuyan Bi oglusum vardı. Sürekli kucakta uyutmaya çalışıyordum uyanıp ağlıyordu. Bende tabi 😆 şimdi daha uzun uyuyor 1 saat bazen 1 30 genellikle de 45 dk ama Bi çocuk başta uykuyu sevmiyorsa öyle gidiyor. Şimdi de geceleri çok sık uyanıyor. 2 ve 3 aylarda 4 saat uyuyordu