Marjinal_Anne2 evet gittik ve çok memnun kaldım açıkçası, çok ayrıntılı uzun uzun muayene ediyor/ bilgi alıyor, hiçbir ayrıntıyı atlamıyor biz kafamıza ne takılıyorsa acele ettirilmeden sorduk, öncesinde gelişime gidiyorduk saatlerce sıra bekleyip 5 dkkalık muayenede acaba neyi sorabilsek oluyorduk, bilgi paylaşımı anlamında zaten çok iyiydi birebirde de tanık olmuş olduk, bi ulaşılabilirliği konusunda deneyimimiz yok çünkü henüz su an için çok şükür arama gerektiren bir durumumuz olmadı, instagramda bile hastası olmadığın halde mutlaka ilgilenen bir doktor olduğu için bu konuda sıkıntı yaşayacağımızı düşünmüyorum