Kuzumms benden size tavsiye bol mutluluk kafaya bişey takmama bol bol emzirme benim oglan ufacık dogdu şimdi 3 ayında 7 kilo oldu sürekli hık pık dese emzirdim yani bu şekilde toparlıyorlar ama emin olun 2. Aya kadar ben bu bebek büyümez diyordm 3 kilo bişey dogmuştu bi anda toparlıyorlar hiç kafaya takmayın