Elifozcan Kızlar merhaba bebeğim bugün 6 aylık oldu. Ve emmediği için 6 aydır sağıp veriyorum fakat bu aralar çok çok azaldı yok denecek kadar sizce çoğalma ihtimali var mı?
Eymenefe24 Elifozcan benim bebeğimde 2 aylık oda emmiyor ve her gün 1 biberon sağıp veriyorum benim sütümde azaldı galiba kesilicek artık
Ayse2011 Elifozcan bebek sürekli emerse cogalır yani gögüsler her daim devir döngü yapıyor bebek emince be kadar emerse süt ona göre gögüslere doluyor. O yüzden siz sagdıgınızda degilde bebek emmeye devam ederse çoğalır
Elifozcan Ayse2011 Eymenefe24 bi ara günde 1 defa mama veriyordum sadece ama bu aralar tam tersi olacak nerdeyse 2 saatte bir sağmıyorum malesef 3 4 saatte bir anca
Elifozcan Ayse2011 maalesef öyle bi ihtimal yok 1 ay küvezdd kaldığı için tam 4 ay tutturmaya çalıştım ama ne yaptıysam olmadı