turkan-5 brcry bennn 🙋♀️ emerken uyuyor ya da yanına yatınca uyuyor ama beşiği koyduğum gibi aciyor gözlerini. Bazen sallayınca beşikte uyuyor bazen uyumuyor tekrar yanıma alıyorum
acimavi brcry sıcak kucaktan ayrıldığı için muhtemelen, ve sanırım bebeklerin çoğu böyle. benim kızım da öyleydi. büyüdükçe azalacak bu durum, siz yine arada bir beşiğine yatırın ki buna da yavaş yavaş alışsın
ozlemleyla brcry aynen benimki de uyanıyor o yüzden. kucağımdayken tam sarılmıyorum bir de örtmüyorum üstünü yatınca uyanmıyor o zaman