Bende aynı sekilde. Arastırdım internetten kalsiyum magnezyum vs annedeki vitaminler adet kanamasıyla azalıyomus azaldıgı icin de sğtün tadında degisiklik oluyomus bazı bebekler fark edip emmeyi reddedebilşyomus bazıları da umursamadan emmeye devam ediyomus. Benim oglum umursamayan cinsten cıktı :) bizde meme+mama+ek gıda seklinde gidiyoruz. Zaten dogumdaki kanamafan sonra ilk defa adet oldum gecenlerde. Bi sıkıntı yasamadım. Bol bol su icin ve emzirmeye devam edin hicbi sey olmaz endiselenmeyin :)