Merhaba kızlar kızım 22 aylık aslında bu süreç beni de üzsede artık emzirmeyi sonlandırmam gerektiğini düşünüyorum çünkü bi bronşiolit atlattık bana iyice yapıştı ve yemek hiç yemiyor neredeyse 😔 nasıl geçti süreçleriniz ne yapmam gerekir tecrübelere ihtiyacım var 😊