Ebrugoktug08 metehanravzanur benim oğlum oldu ☺️ Kısmet 2.çocuğum olursa ilerde kız Asu koymak istiyoruz
BalKizimElisam metehanravzanur Elisa ismi cok guzel kizimin adi. Anlami;cennet kapisini bekleyen melek demek.😍🧚🏻♀️
Fatos_tekeeva metehanravzanur kızımın ismi Eva 😍 önceden karar verdiklerim isimlerde bunlar : liva lavinya ezo Lara ❤️
Aleynameva Ayseege6156 yaa bende çok istiyorumdum bu ismi. Eşim çocukla okulda “ay belim-belim ay” diye dalga geçerler demişti. Gülmüştüm 🤣