Merhabalar anneler. Oğlum 4 aylık 3.330 Gr doğdu 1 aya yakın hastaydı üşütmüştü ve çok nadir emiyordu mama da veriyordum. Geçen ay 7 kiloydu bu ay 7.300 Gr olmuş doktor zayıf olduğunu ve eğer yine 15 güne kadar kilo almazsa sürekli mamaya geçiceğimizi söyledi sizce de zayıf mı