Damlaanturkk Kızlar 16 günlük bebeğim kakasını başta normal bir şekilde düzenli yapıyordu 1 haftadan sonra günde 1 kez dolu yapıyor ama sancılanıyor bazen 1 günü geliyor normal mi ne yapmam lazım devamlı emziriyorum bide memeyi hiç bırakmakta istemiyor
SAREyvz Damlaanturkk canım her gün yapmak zorunda değil 14 güne kadar yapmaması normal karnında sertlik ağrı vs yoksa, masaj yapın videoları var rahatlatır.
dmrilyd Damlaanturkk prebiyotik bağışıklık ve sindirim sistemini düzenleyici. Benim bebeğim 4 aylık ilk doğduğu zamandan beri kullanıyorum.Çok şükür ne gaz n tuvalet sorunu yaşamadık
SAREyvz Damlaanturkk evet öyle oluyor valla canım benim kızım da 8 aylık ilk aylarda mızmızlansa elim ayağıma dolanırdı bir şey olacak diye korkardım annelik zor 😊