Nursaritas arçelik var bende, annem kullanıyordu çok ihtiyacı olmadığı için ben aldım. karma programında çalıştırınca hiç çekme yapmıyor, bayağı da toz topluyor ama zamanla kıyafetler inceliyormuş her kurutma makinasında, tozları topladığı için.
elektrik faturasına ne kadar yansıyor bilmiyorum daha 15 gündür bende çünkü ama düşük enerjili olanlardan değil o yüzden annem genelde her çalıştırma başına 1 lira yansıyor demişti