merhaba, deneyimli annelerin bilgisine ihtiyacim var.
68 gunluk sadece anne sutu alan cok gazli bir erkek bebegim var ve 8.hafta ataginda. bu zamana kadar kakasini gunluk yapardi, ancak bir kac gundur sikinti yasiyoruz. 2 gun yapmadi, dun masajlarla bir miktar yapabildi. renginde bir sorun yok ancak yogunlugu artmisti. sorum su ki bu durumun atakla iliskisi var mi, yoksa olagan bir surec mi? 10 gune kadar beklenebilecegi soylenmis ama optimum kac gun yapmazsa doktorla iletisime gecmeliyim? simdiden tesekkurler