Gokbayes2018 Külot bez kullanılan arkadaslar memnun musunuz, hangı markanın kullanıyosnz. Bebeğimin karnına baya iz yapıyor, sleepy denemek için aldım. Göbeğini diğer bezler sıkıştırıyor dıye bunu denemek istedim
Neslihansr Gokbayes2018 ben prima kullanıyorum ve memnun değilim. 5 aylığız hem kullanışı kolay değil sağolsun bizim ki sabit durmuyor hemde göbeğine falan iz yapıyor
Aselif Gokbayes2018 canım 4,5 aylık kızım bende şu an kilot bez kullanıyorum sleepy çok memnunun açıkcası hiç iz vs de yapmadı kızım da 4 numarasını kullanıyorum 7-12 kilo beyaz paketi.
Rabisss Gokbayes2018 molfix kullanıyorum 4 numara ne iz yapıyo ,ne sızdırıyo çok uzun zamandır kullanıyorum. Memnunum 👍🏻
Aselif Neslihansr bende önceden prima kullanıyordum bıraktım sleepy kullanıyorum naturel paketi beyaz. Primada ki maddeleri biliyor musunuz içindeki çocuklar için çok hiç yararlı değil cildine
Gokbayes2018 Neslihansr sleepy aldım evet göbeğine iz yapıyor. Aslında diğerlerine göre daha pahalı, daha rahat olur dıye aldım iz yapıyor evet
Gokbayes2018 Aselif bende 4 numara kullanıyorum, aslında pratik guzel bez. Diğeri gibi karnını sıkıştormasın dıye aldım ama iz yapıyor
Yaserinannesi Gokbayes2018 sleepy kullanıyorum bi kaç aydır ve memnunum sızdırma iz pişik hiç bişey yapmadı
Deletedmom115 Gokbayes2018 Canım bende Sleppy kullanıyorum biraz iz yapıyor ama çoğu böyle iz yapıyor çünkü lastikli onun harici çok memnunum
Sulegorkem Gokbayes2018 6 aydır kilot bez kullanıyorum kızım şu anda 1 yaşında pirima sızıntı yapıyor gece takıyorum sabah pijama nemli nemli oluyor molfix kullanıyorum çok memnunum karnında iz falanda yapmıyor pirimada da molfix dede hiç kakasının dışarı çıkma durumuyla karşılaşmadım ( sadece bir kez oldu ondada ishal olduğu için olmuştu)