Merhaba sevgili anneler, aranızda emzirme Danışmanından Destek alan anneler, bize tecrübelerini nasıl bir yol izlediklerini yazabilir mi? Pek çoğumuzun bebeği emmeyi reddediyor, emzirmek için çok uğraşlar veriyoruz, ben de onlardan biriyim, sadece uykuda emiyor, uyanıkken de sağarak kaşıkla veriyorum.
Belki anlattıklarınız sayesinde bazı bebekler sayenizde memeye döner, ekonomik şartları iyi olmayan annelerimizin de duasını almış olursunuz, deneyimlerinizi bekliyorum 🙏🙏🙏