Yekta42 Anneler merhaba , hemen hemen bu akşam oto koltuğu alacağız. Pazar günü yolculuğumuz var. Hangi marka almalıyım, parası vs önemli değil . Can bu tehlikeye atılmaz❤️ Kaza korumalı memnun kalıp kullandığınız ürün var mı,
Deletedmom115 Yekta42 joie every stage aldık oğluma çok memnunuz tavsiye ederim. Alırken testten geçip geçmediğine dikkat edin 360 derece dönen yada kimi koltuk yatıyor diyorlar 2 parmak geriye gidiyor bu kadar bunlara dikkat edin.
MerveSara Yekta42 Britax Römer kullanıyoruz biz , epey konforlu bir koltuk , geçen hafta Joker ve E bebekte indirim vardı koltuklarda , bir bakın isterseniz .🤗
Hemsreanne35 Yekta42 parası önemli değilse kesinlikle besafe isofixli olanlardan alın koltuk hem emniyetli hem de yüksekte duruyor diğerlerine göre böylece bebek etrafı görebiliyor benim oğlum çok çabuk alıştı satıcılar da hep bunu önerdi biz de yaklaşık 6 aydır kullanıyoruz çok memnunuz
Mintos Basafe,cybex,britax römer en iyi 3 diyorlar ama nunada iyiymiş yeni öğrendim. Biz besafe izi comfort x3 aldık memnunuz.testlerden başarıyla geçmiş hem isofixli olanı hem kemerli olanı🌸