Bir önceki gönderimde covid olduğumu yazmıştım. Maalesef kızımın da ateşi çıktı dün akşam. (5ay 23 günlük) doktoruna sorduk 38 olursa calpol devamlı ılık su uygulaması sık beklenme yazmış. Düzenli olarak calpol veriyorum buna rağmen ateşini dünden beri tam olarak düşüremiyorum. Calpolden sonra bile 37,5 - 38,5 arası değişiyor. Yemesinde problem yok. İllaki yaşayan vardır. Endişe etmeli miyim? Hastaneye götürsem aynı uygulamaları yapacağız dediler. Uzun süre ateşli kalması zarar verir mi?