Deletedmom789 Tosbik3056 bilemiyorum, benim oğlanlardan biri eşime, diğeri kayınvalideme benziyor. Üstelik tek yumurta ikizi olmalarına rağmen 🤷
Minisin_annesi Tosbik3056 bu son 4 yılın içinde doğan bütün bebekler hep babaya benziyor birtek benim dikkatimi çekmedi umarım :))
ebz09 Tosbik3056 oglumu kim görse aynı annesi diyor bana benzetiyor. Simdi kızım oluyor hamileyim bakalım babasına benzerse bu söz kısmen doğru derim😂😂
dinle_beni_bi Tosbik3056 huy olarak evet. Kızım babası gibi asi. Hatta halası gibi asi. Oğlum benim gibidir tüm huyu.
turunculuanne Minisin_annesi ben de buna benzer cümleler kuruyorum sürekli 😁 her bebek babasına benziyor🤷♀️
kitapkurdubebeninanasi Tosbik3056 oğlum 11 aylık hık demiş benim burnumdan düşmüş😃 babasi sarışın renkli gözlü oğlum ayni ben gibi kara gözlü😃
MyEternalLoveNoyann Tosbik3056 bizdede kız halaya oğlan dayiya derler aynı hesaba geliyor gerçi kız erkek tarafı oğlan kız tarafı diye valla benim oğlum şuan kaş göz baba ağız çene ben yarı yarıya paylasmisiz 🤣 bakalım büyüyünce nasıl olacak
Tosbik3056 Minisin_annesi yok bacım yanlış teşhis yaptın arkadaşım ilk çocuğunu doğurdu kızı oldu aynı arkadaşım aynı ama çocuğun babasıyla uzaktan yakından alakası yok annesinin kopyası gören hayret ediyor bu kadar mı benzer diye…