Selam güzel anneler🤗 oğlum 18 aylık artık özel bi şey yapmıyorum ancak 3 öğün verdiğim için öğlenleri çorba tarzı yapıyorum ama hep aynı yani bi gün yoğurt çorbası bi gün mercimek bi gün şehriye çorbası bunları seviyo sizler neler yapıyorsunuz bebişleriniz neler yiyor