Uyumuyor yemiyor ağlıyor bana vuruyor istediği olmayınca kendini sıkıp ağlıyor sabahları hiç bişey yemiyor öglen uykusuna yatırıyorum 2 saat uyuyosa 4 defa kalkıyor bagırıp çagırıp ağlıyor gidip pış pış yapıp uyutuyorum tekrat aynı tekrar aynı . Dezgahın önünde bi iş yapamıyorum bacagıma yapışıyor hep bıcak çatal peşinde ya artık inan o kadar yoruldum ki yanım da ağlıyor yüzüne bakıp duruyorum susturmaya kalkınca kendini yerlere atıyor zararlı bi şey oldugunu anlıyor ama gözümün içine bakıp bakıp yapmaya çalışıyor çaydanlığa uf cız elin yanar diyorum elini yapıştırıp acıdığını görünce bile dokunmak istiyor bunun gibi bir sürü şey. Elim babasının üstünde olsa kıyametleri koparıyo çek elini babamın üstünden diyor alıştıra alıştıra yapıyorum her serefinde aynı tepkiyi veriyor uyuyunca oğlumun bir yerine dokunup elini tutup ayağını tutup uyumak istiyorum uykudayken bile tepki veriyor bi de hamileyim çok zor zaman geçiriyorum yarın öbürgün kardeşide olucak onu hiç istemiycek sanırsam o kadar piskoloji olarak çöktüm ki ona bagırmamak vurmamak için kendime zarar veriyorum kendime vuruyorum bu ayları atlatan arkadaşlar bana yardımcı olurmusunuz neyapmam gerek nasıl davranmam gerek hangi yolu izlemeliyim bi söylermisiniz