Annekizz 5 gün ek gıda alan bir bebek için uzun bir süre bence. Zeytinyağı falan fayda etmez. Bana kalırsa 1 kerelik lavman ya da fitil yapın rahatlasın. Çok kabızsa makat çatlağı vs olmasın. Belli ki kabıza meyilli bir bebek. Günlük beslenme listesine mutlaka bağırsak çalıştıran şeyler ekleyin derim. Benim oğlum da öyle 2.5 yaşında hala dikkat ederim. Doktora da götürdeniz lavman vericek