Çok sinirlendim yaa.. Bez ve ıslak mendil almıştım eşimin işyeri adresini verdim evde olmayacagım için gitmişler başka bşr işyerine teslim etmişler aradım tamam çözülecek sorun dediler hayır millet nasıl başkasının adına olan şeyi teslim alıyorlar aklım almıyor.. Başına böyle bir şey gelen var mı yaa