Kuzucukumsu Merhaba hanımlar çok şükür sonunda robot süpürge aldım. Koltuk yüksekliği 10 cm olmalıymış ki altına girip süpürsün ama benim koltuklarım malesef o kadar yüksek değil nette koltuk yükseltici taktıranlar var. Aranızda var mıdır memnun musunuz
NunuDudu Kuzucukumsu bulunduğunuz ilde mobilya yapan kişilerde olur koltuk ayakları. Ben Ankaradayım sitelerden aldım kendimiz taktık çok da güzel oldu.
gocebebirbayan Kuzucukumsu bende her ihtimali düşünüp 15 cm yukarıda olan modelden almıştım koltukları. İnşallah sizde iyi bir aparat bulursunuz yükseltmek için
Kuzucukumsu gocebebirbayan ben 10 küsur senelik evliyim benim zamanımda yoktu robot süpürge ya da vardı ben bilmiyordum bebiş biraz daha büyüsün değişince ben de yüksek modellerden alacağım inşallah
gocebebirbayan Kuzucukumsu aynen şimdi almayın çok doğru. Bizde evi boyatmak istiyoruz ama bebeğimiz karalayacak zaten. Büyüyünce artık 😃