Selam kızlar ben covit aşısı hiç olmadım bu arada hamile kaldım . 12 haftadan itibaren yapılabilir diyorlar. Hamileliğinde covit aşısı yaptıran varmı ? En önemlisi bebeğe olumsuz bir yan etkisi varmı bu durum henüz kanıtlanmamış . Bebeğe zarar vermekten çok korkuyorum yaptıranlar ve çocuk Sahibi olanlar yorumlarınızı bekliyorum lütfen 🙏