Kızlar merhaba. Bebeğim 6 aylık eskiden memede uyuyodu. Gündüzleri memede uyutma işini bıraktırdım çok şükür ama geceleri olmuyo bi türlü. Memede uyumak istiyo uyuyoda sonra bırakınca uykusundan uyanıp ağlıyo uyanıkken ağlamazken koyunca da alıyo. Kırk yılda bi koyunca ağlamadığı oluyo 1 saat sonra yine ağlıyo neden böyle bişi yaşıyorum ne yapmam gerek tecrübeli olanlar yardım 😥