[silindi]
Oo benim ablam 4 yaşına kadar emzirdi inanın. Yani gece 3 4 saatte bir kalkıp emermiş korkunç bir şey bence. Ben 3 ay emzirebildim sütüm bitti ama 2 yaşına kadar emzirebileceğimden bile şüpheliydim açıkçası, emzirmek çok kötü ve zor bir deneyim oldu benim için malesef. Dediğiniz gibi gece sürekli emzirmek de çok yıpratıcı olsa gerek. Size kalmış bir şey ama bu kadar zaman sabretmişsiniz, sütünüz de var ne güzel, birkaç ay daha emzirin derim. ♥️