Bence her mevsim zor😂 kışın eve daha çok kapanıyorsun yok hasta olmasın bilmem ne diye kafayı yiyosun. Yazın hava sıcak klima bile açamıyorsun rahatlıkla pişik oluyor isilik oluyor😕 Kasımda doğurdum aman amann bu kışı hatırlamak istemiyorum🤦🏼♀️ Şimdi kızım 6 ay 11 günlük alıp alıp dışarı çıkıyorum çok şüküürrrrr🤲🏻