Lulemom benim bebeğimde orta hatta gösterdiğim nesneyi iki eliyle kavramaya çalışıyor tutabileceği bişeyse tutuyor agzını götürüyor ama bir şeye uzanma yok yan dönüyordu bi kaç gündür dönmüyor hiç çok moralim bozuluyor ya riskli bebek her hareketine anlam yüklüyorum