iyilik80 Kizlar doktor bebegimin oksurugu icin yazdi. Kullanan var mi 1 yas icin. Icinde 6 yas altina kullanilmaz yaziyor ne yapmam gerekiyo bilmiyorum🙄🙄
dinle_beni_bi iyilik80 5 aylıkken kullandık. Bronşit için. Kullanın Dr dan daha iyi kimse bilemez. Geçmiş olsun