lidyahsn Memlekete falan gittim. Kaynadı arada 2.yi olmadım hala yani 2 ay falan geçmiş oluyor hemen hemen. Şimdi olsam bir sıkıntı olur mu etkisi azalmışmıdır bilenler cevap verebilir mi
Ayalayay lidyahsn etkisini bilmiyorum cnm ama bi arkadaşım ikinci dozunu 1.5 ay sonra oldu bir sıkıntı yaşamadı. Ben kendimde aşı gününden önce rahatsızlandım 2. Dozu olamadım 20 gün geçti haftaiçi olacağım