Mommy_Tugsa bizde hırıltı vardı ilk öksürükle başladı öksürük şurubu verdiler daha sonra kabızlığı için acile gittik orada röntgen çekince ciğerlerine dolmuş iltihabı gördük o şekilde anladık bronşit olduğunu, iki kere oldu ikisinde de hastaneye yatmak zorunda kalmadık şükür. İlkinde sekrol diye bir şurup var, evde hava makinesi var içine serum ve ventolinle atlattık şimdi olduğunda ise klamer verdiler antibiyotik, yine aynı şeklide serum+ventolin hava veriyoruz. 1 hafta oldu pazartesi kontrolümüz var daha iyi gibi şükür ama nolur dikkat edin bizde burun tıkanıklığı çok fazla oldu ki sürekli de temizledim burnunu, sogan karanfil çok iyi geldi odamıza koydum, etraf biraz kebapçı gibi kokuyor ama burnunu güzel açtı. Eğer 3 kez bronşit olursa bu sefer hastaneye yatar dedi ciğerleri zedelendi çünkü çok dedi. Size de geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşir bronşite çevirmeden