Merhaba kizlar ,
kızım bugün tam 5 aylık oldu. 4. Aya kadar anne sutu 4. Ay itibarı ile anne sutu artı mama devan ediyoruz. Çünkü derin 3515 doğdu 4.Ay kontrolünde 5800 du kilosu doktorumuz az bulduğu için anne sütüne ek emzirdikten sonra 30 cc mama ver günde 4 yada 6 kere dedi. Zaten 3 buçuk aylıkken sol gögsum küçüldü ve sütüm kesildi maalesef derin dogdugundan beri ayakta pispislayarak zor bela emiyordu solu zaten. Pes etmedim sut gelmesede sagdim solu promaltlar caylar neler neler ama olmadi. 🙄 başına gelen var mi böyle bisey?? bir de bugün sabah 6 dan beri asla emmiyor mama alıyor ama memeye yattığı anda daha ağzına almadan kıyamet kopuyor sagip vereyim dedim sabah 6 oglenn3 arası çıkan sadece 60 cc sağ göğüsten çok üzülüyorum