Gulnur Kusura bakmayın mesajınızı yeni gördüm nedense bildirim gelmemiş🙄 Tarif ettiğiniz şikayetlerde anormal bir durum olduğunu pek sanmıyorum, eğer kaka tahlili yaptırmadıysanız enfeksiyon açısından kaka tahlili, besin alerjisi açısından gizli kan baktırmanızı öneririm. Onlar normal çıkarsa mama değiştirmeye gidebilirsiniz. Ar mamayı sindirimi daha kolay olduğu için önermiştir hekiminiz. Bence denenebilir. Ayrıca biogaia ilaç değil prebiyotik, yani yararlı bakteriler içeriyor. Bebeğinizin sindirimine yardımcı olur günde tek sefer 5 damla düzenli kullanın kesinlikle öneririm. Bir de bebeğiniz gazlı bir bebek mi? Gazla birlikte kaka yapıldığında da kakada bilirubin oluşamadığından rengi yeşil olabilir o ihtimali de düşünün bence. Geçmiş olsun, umarım faydalı olabilmişimdir😊