Merhabalar hanımlar aranızda avukat veya katip olan anlayan varsa sorumu cevaplarsa sevinirim kayınvalideme bugün mahkemeden kağıt gelmiş kadın panikle beni aradı bu şehirde başka çocuğu yok icra yazıyor diyor bende gidemedim korona riski var onlarda diye görüntülü arayıp okumaya çalıştım tam anlamadım 180 bin borç görünüyor kardeşinin adı var ve diğer kardeşlerin adı yazıyor öğrendik ki kardeşi birine kefil oluyor adam borcu ödemeden kaçıyor borç kardeşe kalıyor bütün kardeşlere bu icra kağıdı gidiyor kardeşinin üzerinde mal varlığı yokmuş bunların ortak bir evi var 2 oda annelerinden kalma kayınvalideme neden geldi biz bu olayı bilmiyorduk bile aradığında yeğeni kadını korkutmuş sen niye imza atıp aldın diye kadının okuma yazması yok mahkemeden geldi diye imza atıp alıyor şimdi korkuyor ben imza attım birşey olur mu diye niye kayınvalidem de borçlu gibi göründü bunu anlamadık bizim yapmamız gereken nedir acaba.