aslansmomm doğum doktorum hamileyken olmamı istememişti, emzirirken ol daha iyi bebeğe de geçer dedi. Doğumdan sonra da hemen ol demişti. Çocuk doktoruda ol dedi. 15 günlükken ilk dozu oldum. 37. Günlükken ikinci dozu oldum. Emzirdim de hiç bişi olmadı çok şükür