Yaso66 hayır 3 gun kaldık. Ozel hastane olduğu için cok uzun sure tutmuyorlar masraflardan dolayı. Devlet olsaydi en az 10 gun kalırdık.
Yaso66 kendinizi perişan etmeyin. Oyle ya da böyle illa ki gececek. Hep hasta kalmayacak. Her sey onun iyi olmasi icin. Biz hastaneden çıkalı neredeyse 1 hafta olmuş bile. O gunler hic gecmeyecek sanmıştım. Ama geçiyor. Siz güçlü durun, zaten hastanede bebeginiz icin en iyi şekilde tedavi uyguluyorlardir. Evde olsaniz belki daha zor iyilesirdi.
Cok gecmis olsun