[silindi] Klaire laps kullananların bilgisini merak ediyorum. Bioaga ishal yaptı bizde. Çoklu gıda alerjimiz var 😞
Yazaksami [silindi] evet 1 şişe bitirdik. Çok aşırı rahat ettik biz geceleri çok rahat uyumaya başlamıştı şimdi yine alacağız
NewwMomm [silindi] Toz olan biz kullanıyoruz mamalarına katıuorum. 5 ay gidiyor. Valla süper bişey gelişimi için. Biz çok faydasını görüyoruz. Huzursuzlukta bırakmıyor bebekte
[silindi] Yazaksami ayyy gercekten mi çocuğum kıvranmaktan uyuyamıyor bioaga ishal yapınca doktor bunu önerdi avrupa yakasında bulamayınca anadolu yakasından getirttik inş işe yarar çok teşekkür ederim 🙏🏻 Nasıl veriyorsunuz peki
Yazaksami [silindi] akşam uyumadan önce mamasına 1 ölçek koyuyorduk sadece. İnşallah çok iyi gelir size de🙏
[silindi] NewwMomm eczacı ac karnına berin emilim daha hızlı oluyor dediği için birşeye karıştırmak istemedim. İnş bizde faydasını görürüz çok da zor bulduk inş işe yarar
NewwMomm [silindi] Hmmm bizi doktor yönlendirdi. Aç değil mama ile verin dedi. Huzursuzsa 1 ölçek. Herşey yolundaysa yarım ölçek. Dolapta tutuyoruz. Hemen bozulan bişey haberiniz olsun. Hemen açıp kullanıp geri dolaba kaldırıypruz