KucukAdamm 6767-- Kullanıyorum ben ama memnun değilim , katlayinca bile çok yer kaplıyor. Sürerken sağa doğru çekiyor . Keşke şöyle kocaman tekerli olanlardan alsaydım diyorum hep .
Merve 6767-- 4baby mi acaba aynısı mı yani? 🙈 pusetli diye ilk onu almıştık ve çift yönlü olması sebebiyle ama hiç kullanamadık. Çift yön olunca gitmiyordu çünkü 😐 hemen farklı almıştık