small_eagle Gaz sancılarımız 3 haftalıkken başlamıştı saatler süren ağlama şeklinde. Maflor plus kullanmaya başladık bugün tam 12 haftalık olduk hafifledi derken bugün gene 3 saatlik ağlamayla eşlik etti gaz sancısı oğlumda. Yeniden başa mı dönüyoruz acaba😭😭
Sareeninannesi small_eagle 9. Aydan merhaba canım hala full gazlıyız sabahlara kdr kıvranıyor gaz çıkarıyor bütün tetkitler yapıldı hiç bi sorunu yok ama gazlı bebek ztn doğduğundada kolikti hala ağlama krizleri inşallah sizinki kısa sürer
small_eagle Zehra2814 maflor plus kullanıyorum 3.haftadan beri baya rahatlatmıştı dünden beri gene şiddetlendi