Kızlar merhaba. 5 senelik evliyim 4 sene çocuğunuz olmadı. Çok doktora gittik kontrol edildik tamamen psikoloji denildi. Aşılama yaptırdık tutmadı. Tüp bebek denedik çok şükür rabbim e bi tane kız evlat verdi bna suan 10 aylık 🙏🏻 Allahım ona sağlık sıhhat hayırlı ömür versin. Şimdi tekrar istiyorum bebek tüp bebekten sonra kendiliğinden hamile olan çok duydum ama nedense bende yine bi Ümit yok. Alternatif tıp denemek istiyorum. Varmı öneriniz