Gamzezzzz Nedense ıkı yaş gelişimi rahatım oh bitti dedim ama bitmiyor be hala 1 bardak çayı zor içerim yanında .herşey bi yana biz 2 yaş olduk 😅
Bulutbey Gamzezzzz maşallah Allah sağlıklı ömürler nasip etsin. Bizim de bir ay kaldı 2 yaşa girmemize. Ben rahatım ama çok şükür çok hareketli değil oğlum.
minnakbaby Gamzezzzz benimki de gecen hafta 2 yas oldu ve ozellikle 1 haftadir cok mizmiz herseye kiziyo biseyi beceremeyince hemen bagirmaya basliyo bu ara bende canuk sinirleniyorum oyle yaptikca offff cok zorrr😂 2gundur hic is yapamadim normalde herguun ev supururdum
Bulutbey Gamzezzzz yaşarken günler çok uzun gibiydi ama şimdi bakıyorum da nasıl bu kadar çabuk geçmiş diyorum . Uykusuzluk yorgunluk yüzünden çoğu anın kıymetini bilememişim ☺️
1Dost Benim kızım 27 aylık oldu tam bi cimcime bütün gün konuşuyor bide 5 aylık Oğlum var kızıma bakıyorum ne çabuk büyüdün diyorum oğluma bakıyorum ne zaman büyüyeceksin diyorum 😄