Merhabalar kızım 9 aylık ve saçı yok denecek kadar az uzamıyor her şeyi kullandım argan yağlı bebek şampuanı badem yağı tabi sağlığı daha önemli ama saçları uzasın toka takayım istiyorum 1 yaşına kadar uzasın doğum gününe süsleyeyim istiyorum böyle olan önerisi olan annelerimiz var mı bilgilerinizi tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum💟